Vad jag gör när jag är nere

Tränar! Nu ska jag ner och styrketräna. Och "ner" är vardagsrummet, så ni inte tror jag har nåt gym eller nåt haha. Skulle vara ganska bra? hm..
Magen och armarna är det jag behöver träna.
Juste snart kommer 2 nya låtar ut på myspace!
En heter My Decision. Gillar den, den är inte så långsam som alla andra, men fortfarande inte snabb. Men tro mig dom kommer. Sen en som heter While I Fight, som är typ min favorit låt av dom jag har gjort :)

Ska lägga in dom, när jag har fixat lite med dom.

Då har jag dom här låtarna:
So The Man Telling - Gjordes när jag va 13 år & Sjuk. 
Disappear - Vet inte hur jag kom på texten, men gillar den. Kommer inte ihåg hur jag kunde sjunga så ljust.. kan inte det längre :S
Sail Home - Jag gillade melodin i låten, fast den går lika hela tiden så det va svårt att göra refräng. (min pappa gör musiken)
My Star - Sjuk på den också haha. Jag tror jag satt och kollade ut när jag skrev den.
My Decision - Pappa kallade den "arg",fast jag va inte arg, mer irriterad ;)
While I Fight - Om Folk som inte tror på mig, tror inte att jag kan försvara. Bara för att man är stor & stark betyder ingenting. Lite humor också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0