Låt

Nu är min låt klar! Eller har skrivit hela låten iallafall. Senare ska jag spela in den. Då ska jag göra en video om hur jag gör och sånt så ni får se :D Den kommer bli nice. Man kommer kunna lyssna på den när man vill ta det lugnt, åker bil eller sånt när man bara sitter stilla. Inte t.ex. till gymnastiken ;)

Jag skulle också vilja göra nån duett med någon! Har blivit frågad det av olika personer men det har aldrig hänt..

Förutom med min kusin. Vi ska sjunga på våran morster/fasters bröllop i februari! Det är då vi ska sjunga I knew I loved you för det är deras låt :) Den kommer bli as bra. Kajsa har en jätte fin röst som passar låten tror jag. Hon har en väldigt "klar" röst om ni förstår vad jag menar.. medans jag har en "rasslig" röst som passar mer till rock eller nåt, som våran sånglärare sa. Så vi får väl se hur det kommer gå. Får väl öva? haha.


bild från "längesen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0