Hej alla tjocka och glada!

Tyvärr blev jag inte klar med låten igår eftersom jag fick börja skriva den 1 inatt och då tänker jag inte så bra som jag annars gör (hehe). Men ska fortsätta idag. Har nästan ingen insperation, asså jag kommer inte på vad den kan handla om. Mina låtar är ganska mörka, långsamma och jag vet inte. Den här låten är mer "vacker" haha, asså det låter soft och lugn. Jag är sämst på att skriva om kärlek och sånt, men nån låt måste ju handla om det.. damn it! haha.
Vi kommer göra mer snabba låtar senare, fast pappa har typ inte kommit på än hur man gör det ;). Eller han vet hur man gör det, fast det låter mer dansband då hahah.

Ska få en ny mp3 och mobil. Jag tappade bort min mp3 i planet :( den som hittar den får jätte bra musik iallafall!
Ska få en ny mobil eftersom min är helt sönder och konstig. Ska tvinga dom att åka snart och göra det :)

GOODBAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0