Blaablablaaa..

Klockan 7 typ kom mamma och leo upp, asså gud höll på att gråta när jag såg Leo. Hans ena öga som han skar sig vid när han ramlade ner för studsmattan va helt stängt och han kunde inte öppna det och helt rött var det runt.. det såg så jävla hemskt ut så jag såg typ jätte ledsen ut när jag kollade på honom så då började han gråta x) haha. Men asså det är bra och dom gick till doktorn som sa att det va lugnt.

iallafall så blev det ingen GIH idag (som tur va) när mamma väckte mig så va jag helt död, men tur va sa hon att det inte blev nån gymnastik. Inte för att jag inte ville träna utan för jag inte hade sovit så mycket.
Nu längtar jag till Turkiet, vill komma bort från Sverige! Turkiet är så bra för man känner sig hemma där eftersom vi har varit där enda sen jag va 6 år :) och släkten från pappas sida är där som vanligt, kommer kännas som att jag är 11 år igen haha.

Idag har jag verkligen ingen lust att göra någonting och vädret är dåligt så det gör inte så mycket.
fast det är ganska dåligt att solen är borta för jag behöver verkligen färg!
jag kommer ihåg förra året i turkiet så hade jag bränt mig och gick in i en klädaffär och killen där inne tog på mina axlar och jag bara AJJJJJJJJJJJ!! Så berättade mamma att jag hade bränt mig, så han bara jaa hon är ju ganska vit! -.-
JAG ÄR GUUUUUUUUUUL!
Nu ska jag bevisa att jag kan vara brun ifall jag vill det, inte röd, BRUN!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Är jätte hungrig.
jag tror ingen orkar läsa det där men jag har inget att göra så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0