What the hell? Hell = Helvete

Mitt huvud gör ont just nu! Som vanligt.. tänker kanske för mycke.. NÄÄÄÄÄÄ! Skoja bara :D
Iallafall..
Folk i Sverige svär för mycket...
Det gör mig ledsen :'(
Och att svära på Svenska låter inte bra alltså..
Svenska SUCKS! haha det låter så mycke bättre på engelska!
Sucks = Suger xD Dum = Stupid, ser ni? Engelskan har alla bra ord :)
Om man bara bodde i USA så hade allting jag snackar om verkat smart.. men nu i är man i kalla Sverige och folk fattar inte vad man säger ibland :(
gooooooood jag vill flytta ifrån Sverige,
Jag vill se andra saker, inte dumma snön som man inte ens kan gå på utan att halka och skämma ut sig.
Ge mig sol
Ge mig USA
Ge mig .. STRÄNDER!
Give me sun, ops jag sa det nyss.

Hm.. Om jag hade varit 18 nu så skulle jag åkt själv till nånstans och typ tigga pengar på gatorna eftersom mamma och pappa skulle inte låta mig åka själv och därför inte ge mig några pengar. Fast hur ska jag komma dit då? JO jag springer! Det är jag bäst på och det vet Adde ;) Nice. Asså om man va 18..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0