Minnen

Hur många gånger ska man bli kallad pojke eller pojk/flicka eller vad det nu heter..
visst jag erkänner jag är inte väldens tjejigaste tjej, men det betyder inte att jag inte är en tjej! Igentligen bryr jag mig inte om folk säger sånt för jag är ändå den jag är och den jag vill vara. Men bara för att jag hatar shopping, kjolar, klänningar och sånt skit så ska jag inte behöva vara en kille för det..

En av fler gånger någon har sagt nåt va när jag va liten okej liksom man va liten och hade inget smink och mössan täckte hela håret och hade på sig gymnastik overall!
Jag och Emma skulle åka till gymnastiken en gång när vi va små så skulle Emma ge den dära saken så man får åka tunnelbana(kommer inte ihåg vad det heter). Så hon ger den till tanten.
Tanten: Åker du med honom? (kollar på mig)
Emma: Ja (går iväg)
HAHAHA jag as garvar åt det haha men då jag bara VAFAN JAG ÄR INGEN KILLE! xD
Jag såg verkligen inte ut som en kille när jag va yngre för att jag hade typ jätte långt blont hår som va lockigt och va jätte kort. Haha jag skulle fått åka gratis tunnelbana när jag va 11 för tunnelbane mannen trodde jag va 7 år.. nice att jag va så korkad som bara neej jag är 11 jag lovar! -.-

Sen en gång när jag och Sara va på grönalund FÖRRA ÅRET.
Vi skulle åka bergodalbanan, så va det våran tur och vi satte oss längst bak typ. Så skriker en liten kille från kön till Sara.
Killen: HEJ SARA! jag ska säga till alla i skolan att du är här med din POJKVÄN!
Jag: HUH!?
Japp. Weiiiird, fast vi skrattar bara åt det.
Måste man vara en kille bara för man inte alltid orkar klä sig "fint" eller ha nere håret eller.. ha klänningar, DÅ KANSKE JAG ÄR DET! :) 

Sorry jag fick lite damp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0