Hårfärger & Ögonfärger

Jag är besatt av hårfärger. Dom hårfärgerna jag gillar (mest) är väl..
brunt för att det är normalt och brunt passar till alla, speciellt blå och brun ögda tycker jag :) Jag valde att färga håret brunt för det passa mig mest, jag har haft blont, rött och massor med färger men brun är min favorit ^^
Rött kommer sen efter eftersom att det är så coolt och snyggt! Jag passade dåra INTE i rött hår. Några tyckte det men nej absolut inte. Men på andra ser det skit fint ut. Tycker det passar folk med ljusa ögon, vilket jag inte har (Jagharmörkblåa). Gard jag tänker för mycke på ögonfärg nu för tiden haha ;) fast gud jag älskar rött.. haha fast inte på mitt hår!
Två favorit färger (på hår).

Ögonfärger har jag varit besatt vid senaste tiden haha jag fattar inte varför! Jag har typ kollat på varje bild på mig för att se vad exakt för ögonfärg jag har och då såg jag att jag hade en gul ring runt min pupil och sen va det ljusblå brevid och sen mörkblå längst ut, fast mörkblån har typ tagit över det ljusblå så det blir mörkblått! INTRESSANT HUH? hahahahha. Och sen i solen så blir dom gröna för det gula tar över! AAAAAAH! Men i normalt ljus ser man att dom är blåa ;) Woho. Iallafall så vill jag ha bruna för det är så snyggt på folk att jag nästan bli avundsjuk grr... haha nej men blåa ögon är helt okej ^^, dom flesta vill ju ha det så jag ska vara nöjd. Gröna ögon är fint också men då ska dom vara HELT gröna.



Ska sluta babbla eller skriva nu!
Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0