Hårfärg och Centrum..

Long time no se!
haha. Idag va jag med Kajsa och mammorna och åt lite sen köpte lite saker i centrum. Sen gick jag hem och slingade håret.. det blev jätte ljust och jag visste inte att det skulle bli så, så när jag kollade i spegeln så blev det typ en chock hahah. Men jag vande mig efter ett tag och det blev ganska bra!


okej man ser inte mycket på båda bilderna ... kaka jag ska försöka ta bättre bilder någon annan dag!

Jag har börjat använda engelska ord i mina meningar när jag pratar och det är skit irriterande. För liksom engelskan kommer inte direkt i det bästa uttalet xD det blir som om jag är en indie eller nåt. Det är tack vare allt prat med min kompis i telefon, vi pratar alltid skoj engelska med varandra ;) ganska kul då men nu har det fastnat -.- ANNOYING?! ops I did it again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0