Got to find a way out

Äntligen hemma efter träning! Gud vad jag inte gillar Sveriges väder just nu alltså. Det är FÖR kallt, okej snö men måste det vara iskallt?! Haha jag vet det där lät idiotiskt...
Men jag fick kebab när jag kom hem så jag va glad ändå.
Vi övade fristående och det gick nog ganska bra idag ;) Behöver inte längre lära mig en brygga! YEY.. Fast Kajsa fastnar i mitt hår nu :( hahaha det kom en fot från ingenstanns!
Nej men nu känns det bättre med friståendet och sånt.
Vaknade lite för sent så jag kunde inte gå till min kompis skola! Fan också har skuldkänslor nu.. Men hon sa att det va okej så jag blev lite lugnare då haha :) Ska nog träffa henne innan gympan imorgon för vi börjar senare på tisdagar yeay.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0