Gossip, Not

Vet ni vad? jag tycker inte om skitsnack om andra personer.
Visst jag har varit omogen och snackat skit om folk förut men nu när jag hör andra göra om folk jag gillar också? Nej jag tycker inte om sånt :( Okej om jag inte gillar personen då bryr jag mig inte direkt, men om det är någon jag tycker om så måste man ju säga till.
I'm no gossip girl, that's Vendelas thing ;)
Inte för att Vendela snackar skit utan hon säger ju saker som är sant haha.
Hmm...
När jag va liten så ville jag alltid snacka skit med mina kompisar, fast jag skämde ut mig en gång..

Linnea: Asså har ni sätt - .....
Alla: va? vadå? hallå?
Jag sitter och kollar på den personen jag nyss skulle snacka skit om. Opsi. Så jag tänker att jag snackar skit om en annan person för att hon va den som inte va där.
Linnea: Asså har ni sätt...(slutar igen)
Jag tänker att jag gillar den personen som inte va där och vill inte snacka om det xD.
Kompis: Vadå? hallå? Kan du säga vad du ville säga?
Linnea: Nej asså.. det va inget :D
Alla kollar på mig som att jag är en idiot!
Slut!

Jag va väldigt smart då.. hehe. Bay(Vet att det stavas bye men sluta va så himla korea hela tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0