FÖR FAN VAD JAG ÄR TRÖTT

Nu ska jag förklara för er hur trött jag är och hur ont jag har. Be ready.

Vi fick tävla 7 gånger eller vad det nu va, och påriktigt brukar man få bara tävla 1 gång. Andra dagen va jag sjukt trött och bara nej jag vill inte tävla. Så jag skippade förträningen och allt, så precis innan vi skulle gå in så sätter jag på mig dräkten och kör. Det va då vi gjorde bäst typ haha.

Sen när det va tävling om vem som skulle ta final platsen så snubblar jag så jag ramlar i min handvolt -.- och typ skriker "fuck!" sen kollar jag på dommarna och bara :D ..
Så efter blev jag skit sur och bara VAFAN nu har jag sabbat allt! Fast vi vann och kom vidare till finalen.
Då gjorde vi inget fel och kom 2a :)
Så det va najs, efter allt fel vi gjorde innan.

Iallafall, så fick vi knappt sova något. För vi kom hem typ 3 och fick vakna 8-9. Första dagen började min arm att skaka som fan, dagen efter hade jag typ värsta träningsvärken i bara den armen eller jag vet inte om det va träningsvärk, nåt vare som gjorde skit ont. Så hela dagen stog jag och masserade den innan vi skulle tävla. Men det gjorde så jävla ont. Sen känns det som om mina tår är av. Huvudvärk. Förkyld som fan.

Det va väl allt. Filmen kommer på youtube idag kanske. Nu ska jag äta, goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0