plingande nudlar?

Ibland tänker man inte. Hehe.
Jag stog och fixade nudlar sen så tänkte jag gå upp och kolla på film samtidigt så pratade jag i telefon med min kompis Rebecca.
Linnea: jag kan lämna dom här så plingar dom när dom blir klara!
Rebecca: okej.
Så började jag gå upp för trappan.
Rebecca
: eller vänta.. sa du att dina nudlar plingar när dom blir klara?
Linnea: mm..
så fortsätter jag gå upp för trappan.
Rebecca: Du e fan dum i huvet, gå ner igen!
Linnea: va? varför?
Rebecca: NUDLAR PLINGAR INTEEE!! HAHAHAHA
Så jag bara fuck! och springer ner och nudlarna är förstörda -.- ni fattar säkert inte hur jag kan tro att nudlar plingar när dom är klara, men jag tänkte att det va mikron..
så Rebecca retar mig jätte mycke nu :(



Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0