Nu

Har kämpat hela dagen med den här bloggen men jag failade haha. Imorgon ska jag försöka mer.
Annars så har jag bara försökt plugga, klippt mig (gå ner för att se bilder..) och varit ute.
Gymnastiken går skit bra nu för tiden och vi har lärt oss mycket :D Vi va inne i en period när alla va trötta och uttråkade men nu är vi glada och pigga hahahh. Sen tycker jag att stämningen i laget har aldrig varit bättre :)

På uppvisningen så såg jag barngruppen i Ärvinge köra och jag kände mig fortfarande som deras tränare för jag satt på sidan och sa spring, sträck upp och sånt haha.
En tjej i laget stog och stirrade på mig (kanske för jag hade orange hår) haha. 
En annan liten tjej va så rolig..
Mamman: Säg tack så mycke!
flickan: varsågod :)
Alla: hahahahhaha!
hon bara log haha söt.  

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0