mitt namn är Linnea och jag är stor

hade så jävla mycket att berätta men jag har glömt bort det mesta..hehe!
som Kajsa skulle säga nu " PUCKO! " hahahha ;)

Imorgon så är det torsdag, eller? Det är iallafall onsdag idag :D
okej.. så dum är jag inte :P i Tisdags på gymnastiken så va alla tydligen döda och kom inte förutom Sandra och jag som fick hoppa på en dålig trampett! haha så det så, inte så kul att vara borta från träningen nu huh!? hehe..
nej men jag va jätte trött för nånting och jag va hungrig :( trött och hungrig = klagig Linnea.

Jag har saknat bloggen! Därför skriver jag nu fast jag har absoult ingenting att säga :D (eller jag hade det men iallafall..) funny!
Snart har vi tävling igen med gymnastiken och jaaaag är så bäst så jag klarade rondat flickis salto på träningen precis innan uppvisningen, woho för mig? Ska kanske göra pik salto på den här tävlingen fast jag aldrig gjort det :| nice.. imorgon har jag två prov att göra woho! jag älskar ju prov, man ser ju hur duktig man är då och allt sånt! -.- vad fan ska det bli av mig igentligen? XD hahahhahah..
alla frågar mig hela tiden vad vill du bli? och jag svarar alltid hm.. vet inte ! :D, tillslut ligger jag väl där på gatan och sover .. äsh jag har två år kvar att tänka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0