VMA och annat

Nu sitter jag här nere och kollar på VMA med min mini data (måste man ha med) Nu har min rumpa somnat , för den har varit stilla ganska så länge så jag förstår den. Nu hatar jag kayne nåt för att förstört en tjejs tack tal! Fan vad lågt. Jag har aldrig direkt gillat honom men iallafall :p AAAAAAAAJ nu gör det jätte ont i röven! haha ursäkta mitt fina begåvade språk (a)

Imorgon skulle jag tydligen åka och köpa nåt med pappa , får se vad det blir imorgon då ska jag ta foto på det.
Sen på dagen ska jag träffa Kajsa! Ska bli roligt ^^

Va föressten på gymnastiken idag och tog hand om barn som inte förstår ett skit gymnastik. En tjej va jag inte ens säker på kunde svenska för hon lyssnade så dåligt.
Allting ska ju såklart hända mig på samma gång ! Nu har jag ont i benet på sidan också. Men det andra onda i benet har gått bort woho! men jag är fortfarande förkyld och hosstar typ hela tiden och det är irriterande som jag vet inte vad! jag kommer dampa här nu om jag inte blir frisk snart.

ses imorgon ! :D
Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0