Min födelsedag !

Nu är det dags att klicka igen. Klicka för att få se stor bild.


ifrån: http://puzzlejewels.blogg.se/

fick dom av Caroline våran tränare i gympa gruppen ! :)

Dom hade tydligen Sandra och Linda köpt och mamma gav dom pengar hhaa.

 En bok jag kan skriva låtar i? :) fick av mormor och gänget haha.

MIN favorit present! En mini dator! woho jag sa ju att om man tjatar så får man :D

nu har jag typ .. pengar så nu ska det bli mini shopping ! gard jag kan inte vänta :D hahaha jag hatar igentligen att shoppa men nu ska det fan bli kul! Jag har bara inte hittat min affär än, jag ska leta efter den perfekta affären sen ska jag shoppa hela den :)


Love ya
Lillyjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0