Prova på dag



Idag var jag på prova på dag för små barn, några av dom va SKIT söta! Som t.ex en kille som va glad helatiden men han verkade inte vara så intresserad av gymnastik haha! Hoppas Leo blir som honom ;) Sen var det en tjej som hade blont hår och hellokitty vit tröja som jag tyckte va jätte gullig och glad :D Jag ville ha båda men ingen av dom dära ungarna bodde nära Ärvinge.. damn.

När jag kom hem vart jag skit trött och somnade faktiskt på direkten typ as länge också. Men nu är jag uppe men orkar inte börja göra någonting faktiskt hehe.

Love ya
Lillyjan
Kommentarer
Postat av: Sandra

HAAHAHHA, VAD FAN GÖR DU OCH JAG!!!!!!?? :P

2009-09-09 @ 20:38:06
URL: http://shopholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0