himlen

idag blev jag hypnotiserad av himlen. gud jag älskar himlen jag har till o med skrivit en låt om himlen för typ 1 år sen. Varje gång jag tittar på den så blir jag typ .. glad? som idag när jag skulle gå hem så gick jag och stirrade på hilmen istället för att kolla vart jag gick, som tur va gick jag inte in i någon ;) asså jag älskar ju blå asså jag kan inte förklara men den va typ mörk/ljus blå (detvakväll) och gud.. jag kan inte sluta tänka på färgen asså. Jag vet jag låter galen men jag blev helt stum typ :p

" du gillar inte blå huh? "
" jag skulle inte direkt färga mina tapeter blåa ;) "
" men jag har ju rött också, du vet himlen och helvettet? (det är inte därför) "
" aha "
" ja men himlen.. "

jag ville ta foto men jag hade ingen kamera eller nåt.. nu försöker jag hitta en bild där det va samma färg men det är svårt dom flesta är typ rosa/blå och det tycker man inte om ;)


ungefär sån blå. man blir fan stum..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0