Gud vilken dag, eller natt?

Hejsan gud vilken natt alltså haha. Jag somnade klockan 21.00 tror jag eller tillomed tidigare, sen så vaknade jag klockan 23.00 och trodde det var morgon!? Sen iallafall somnade jag igen och vaknade klockan 01.00, och sen somnade jag igen (efter att ha kollat på klockan) och vaknade 03.00 och nu gav jag upp! Jag orkar inte somna , sen tro att det är morgon och sen somna igen och vakna igen efter typ 2 timmar? fattar ni vad jobbigt?

Nu iallafall sitter jag i min säng med min lilla mini data. Den är på Engelska men jag orkar inte ändra det, bra att man kan engelska huh? :)
I fredags eller när det var så hittade jag jätte söta t-shirtar på någon sida från U.S.A tror jag, dom kan jag ladda upp sen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0