gard

Idag har jag haft en jobbig dag för först så somnade jag klockan 4 igår och det va inte bra. Men sen så kunde jag verkligen inte vakna och jag ville vakna men sen så klockan 2 vaknade jag och gick ner och pluggade. Sen fick jag lite tid över och fixa mig och sen kom mamma och va stressad så vi började gå till gymnastiken så hade vi gått för tidigt så vi kom fram för tidigt -.- Sen glömde mamma nycklarna till alla redskapen ! så JAG fick springa hem och hämta dom.

Sen hade vi barnen , det gick bra jag fick ha den tråkigaste stationen så barnen blev typ lite trötta på att göra samma sak så två tjejer började attakera mig med kramar istället för att träna så jag fick säga till dom flera gånger att dom skulle träna inte försöka ha ihäl mig :p
" fröken??? " - liten tjej
" jag heter inte fröken, okej men ställ er i led nu tjejer " (dom låg på mattan och snackade med mig)
" JOO Du heter visst fröken, du är min fröken " sa en tjej och kramade mig igen
" NEJ hon är min fröken " sa en annan. Jag är liksom bara där för att träna barnen inte för att bli kompis med dom xD haha men det va lite kul.
Sen började dom typ attakera mig och allting. Ja.. det är barn.. jippii ! ;)

sen gick jag till centrum och fick smootiiiiie ! sen gick vi och köpte en present till min pappa.
mamma köpte några små "potatisar" som jag trodde va äkta.. hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0