Det är nåt fel.

Längesen jag bloggade, men jag har inte orkat jag har varit på dåligt humör för allting i mitt liv som kan gå fel har gått fel hehe. Så jag har varit lite nere senaste veckan, fick åka hem från gymnastiken därför och jag tänker inte säga på min blogg vad som har hänt eller nåt för det har inget med er att göra.

Iallafall så har jag idag varit och skrivit på en sak som jag heller inte tänker berätta på min blogg varför.
Så jag vaknade iallafall tidigt sen fick jag åka till nånstanns jag inte kommer ihåg namnet på .. ehe. Det va iallafall långt dit och jag och tunnelbanor/bussar asså ;)!
Sen åkte jag hem och höll på att komma vilse men det gjorde jag inte woho! Så köpte jag mat och gick raka vägen hem. Ville igentligen somna men det gjorde jag inte men håller på att göra det nu.
Juste det hände en jätte läskig sak, jag stog i kön till burgerking och då kände jag att någon stod bakom mig asså att den nästan rörde mig så jag bara men vafan så vände jag mig om så va det ingen där.. :| jag vet att ni inte tror mig men det är faktiskt sant. Jag kände verkligen att någon stod bakom mig.

Sen när jag kollade mig i någon slags spegel såg jag någon bakom mig eller jag såg inte direkt ansiktet jag såg typ bara hår asså som att någon stog precis bakom mig och man såg bara håret, så jag kollade såklart bak och såg fortfarande ingen där.

Mamma sa att någon hade sagt till henne att om man mår dåligt eller att man känner att allting går fel så brukar man känna att någon är där så man inte ska känna sig ensam eller nåt sånt.

Okej .. antingen är det väl det eller så har jag fått en stalker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0