cookies

oh gard.. nu kom jag hem 22.30 eller nåt sånt. Först så gick jag till gymnastiken okej saker hände innan det men man kan ju inte skriva allt som hände! Iallafall jag gick till gymnastiken hade lite kul med flickis flickis sen gick jag, vendela, sandra, amanda och linda tidigare ifrån den och åkte till järfälla(?) och tränade gymnastik där i Vendelas kompis hall, det kändes lite pinsamt att bara komma dit men det gick bra, där gjorde jag också flickis flickis på tumblingen woho! Sen när vi skulle hem så ösregnade det.. wihi liksom. Så vi gick där snabbt och sprang till pappas bil som stog typ 1000 meter bort.

När vi kom hem eller när vi lämnade bilen så är jag så dum att jag springer ifrån Vendela och pappa  (jag trodde jag skulle komma fortare fram om jag sprang) sen springer runt alla husen och mitt hus ligger typ längst in från där vi ställde bilen och jag springer liksom runt alla andra huset och sen när jag kommer fram så bara JUSTE! jag kunde gått skogsvägen (en genväg typ) så har jag sprungit i regnet asså gud jag är så dum ibland.. Sen öppnade inte mamma när jag kom fram så jag fick vänta ändå på pappa och vendela -.-

nice linnea nice

sen fick jag kakor..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0