Plattänger!

Har suttit här och plattat håret, vet inte än om jag ska till grönan för jag känner mig inte så bra. Mår illa och har huvudvärk och känner mig förkyld. Nu är mitt hår iallafall platt.

Där är min plattång, den är jätte bra och skit lätt så det går skit lätt att platta håret snabbt ! Fast jag måste snart köpa en ny eftersom den har börjat gnissla och gå sönder lite här och där hehe. By the way så köpte jag den på OnOff för 599 eller 499 kronor jag kommer inte direkt ihåg. Men vet ni vad jag vill köpa så himla mycket?

EN MINI PLATTÅNG!
Dom säger att det är bra för dom som har kort hår och det har ju jag .. typ? :)
Jag ska köpa en sån bara för att se om dom är bra sen kan jag lägga ut ett inlägg här och se vad jag tycker !

Okej men ha en bra lördag och vi ses senare idag !
Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0