Önskelista till Mamma och Pappa

Jag önskar mig inte kläder, smink eller pengar från min mamma och pappa utan jag önskar mig det här..



Blå bärbar dator
, liten och man kan ta med sig den överallt och ha webbcamera!
Svart filmkamera som man kan filma med på gymnastik tävlingar eller annat, man kan lägga ut filmerna på youtube och det tycker jag är bra iallafall, så slipper vi filma med min sopiga rosa lilla kamera som batteriet tar slut på hela tiden.
Datan är mest till mig eftersom jag fyller år ju men kameran kan alla ha nytta av iallafall dom i mitt liv haha.

Nice om man fick det där huh? HAHA mamma låtsas som att det är för dyrt för att fylla 16 år, men som jag sa till henne " det är ju ett mirakel att jag har levit såhär länge :D" Hon bara skrattade. Så vi får se den 13 september om jag får det där!

Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0