NYTT

Välkommen till min nya blogg ! haha , den har ändrats lite huh?
Ville bara säga det.
Solen försvann som jag redan visste att den skulle göra, men har ändå varit ute lite. Snart kommer Kajsa och ska sova här WIHI :D
Imorgon blir det kanske grönalund! :D Fan va folk klagar på att man vill åka dit då, LÅT MIG VARA jag får fan göra vad jag vill ! Det ända jobbiga med grönalund är dom dära fjortisarna som röker en i ansiktet och att när man åker popexpressen så ska alla börja sjunga eller skrika, vafan det gör ont ..  Snart får ni växa upp haha. Visst man får ha kul men man behöver inte göra folk döva..? haha vilken mormor jag är Amanda har nog rätt ;)

Snart ska jag göra en lista om saker ni inte visste om mig, fast ni som känner mig jävligt bra vet nog redan allting.

Love you
Lillyjan
Kommentarer
Postat av: amanda

hah jag kanske oxå ska till grönan imorgon :D

2009-08-07 @ 20:15:40
URL: http://monket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0