Lillsved

SERIÖST jobbigaste helgen på länge haha. Men det var ändå kul! Uppvärmningarna va lite konstiga för det första vi fick göra va liksom att springa omkring och sen så stoppade dom musiken så skulle man hitta någon man inte kände och hoppa på något skit konstigt sätt .. hm.. haha fatta vad mycke jag garvade när jag såg Sara och Sandra stå och hoppa med några okända och jag stå där själv och bara hoppa med en tjej jag aldrig har sätt förut jag bara ehm.. och typ as garvade hon bara ahhkej? haha nä men hon va snäll för innan så skulle man bara gå fram till någon och presentera sig så då kom hon och hennes kompis fram till mig och Sara , fast jag kommer inte ihåg vad dom hette .. :P

Ni får se på film sen vad jag har lärt mig! hihi. Nu har jag träningsvärk ända till foten och i brösten :S MEN DET ÄR FAN VÄRT DET!
Ah juste en rolig sak hände , mirre(en ledare från Kärrdal) skulle gå och köpa äpplen till middagen eller lunchen kommer inte ihåg och då går vi ner till ett kafe och köper kladdkaka och allting sen säger vi att vi ska bara gå ner till vattnet och kolla xD sen idag så jag som alltid ska typ avslöja alla jag bara Men hallå mamma vi kan ju gå ner till kafet igen och typ köpa cola :D xD..

jag hade iallafall skit kul den här helgen även fast man ville hem och sova helatiden ;)
[kommer bilder senare till bilddagboken]

Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0