Kläder, smink och hår



Min klädsel idag. Shorts, linne och en kofta över, lätt och bekvämt ;)



Sådär ser sminkningen och håret ut. satte lite foundation i hela ansiktet sen tog jag dipliner på ögonlocket och tog lite maskara sen var det klart! Håret plattade jag snabbt och fixade luggen en aning.

Föressten ursäkta för bildernas kvalite , det är från min mobil kamera eftersom min stora syster Vendela tog alla bra kameror med sig till där hon nu är haha.

 den där har min mamma ritat, det ska föreställa mig fast när jag hade längre hår! Hon har ritat hela familjen men jag tog bara foto på mig själv hehe.

Ha en bra dag, nu ska jag smsa några av mina kompisar och se om någon av dom har lust att göra nåt idag :)
Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0