Kakor är gott<3

Gick hem till Amanda ett tag och fixade en skiva och tog över barnstolen till Leo eftersom han och mamma var också där. Sen gick jag, Amanda och mamma till centrum och köpte skolsaker och mat (pannkakor) mm.. det va gott :) Eftersom jag inte har ätit på hela dagen nästan utom på morgonen dårå. Det är inte bra när man tränar hehe ;) GÖR INTE SÅ BARN!

Juste jag, Amanda och Sandra ska typ ha en liten gympa grupp på tisdagar hihi Ärvingemini ! Kommer bli skit kul om barnen gör som man säger ! Så om ni har typ en lillasyster eller lillebror så ge dom till oss haha :D Dom kommer bli grymma asså.

Kan jag skriva ett inlägg som inte innehåller gymnastik eller? Nej .. haha. Imorgon är det gymnastik träning igen! Kommer ha träningsvärk upp ner till tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0