hatar datorer ibland



Det är faktiskt sant, eller jag har världens sämsta datorer ska man säga ! Min egna dator är helt full med skit jag har lagt in på den så man kan inte lägga in nåt på den sen så har skärmen blivit konstig också SKIT KUL! sen den här tröga bärbara datorn som nästan är förstor för att vara en bärbar. Jag tror jag behöver den dära blåa mini datan...

Aja idag var jag i centrum köpte:
2 maskaror
pannkakor
en blå kofta

japp det var det, skulle ha lagt in bild på allting men min mobil är också knasig så det går ju inte heller.
idag vet jag inte vad som ska hända kanske kommer vara med rengin eftersom hon hade smsat så vi får se!
På lördag blir det lillsved! kommer bli skit roligt (enligt mig) fast än vi kommer få så jävla mycket träningsvärk..

Måste dra nu!
Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0