6 drömmar på en natt

Damn it! Jag vaknade klockan 15.00 igen. Men jag hade mina roliga drömmar, som t.ex att jag va ett tv spel? haha skit kul fast jag misslyckades hela tiden så det va lite irriterande. Sen drömde jag att jag spelade vollyboll med några gamla kompisar och jag hade svart hår med röda slingor i och jag såg fan skit cool ut! Sen drömde jag att jag va en kille också, har ni också fått så ibland eller är det jag som är konstig? Resten kommer jag inte ihåg

Folk säger att man drömmer 6 drömmar på en natt, men jag kommer bara ihåg 1 eller 2 eller ingen så det är tråkigt jag vill komma ihåg alla!



Där är min säng där jag sover haha, den är lite full av kläder nu eftersom att jag håller på att flytta dom till min nya garderob som är inne i rummet. [bild tagen med webbcam]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0