dreaming

, när jag kom hem så åt jag lite sen somnade jag på direkten och sov tills nu. Jag drömde en jätte konstig dröm om att jag skulle skjuta röda saker med luva. Sen att det kom några från nåt kallt land som gick runt i kjolar när det var vinter. Werid.

Nu tänkte jag gå ner och äta igen (hihifetso) för att jag är hungrig. Sen ska jag vänta tills pappa kommer hem så jag ska få spela in en låt eller iallafall få skriva en låt! Då lägger jag ut den här så ni också får lyssna.
Juste ! Tack för komplimanger till bloggen, varför förstår jag inte för jag skriver som en kratta och jag förstår ingenting av bloggning, men iallafall tack :)
Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0