Byta hjärna? :)

Vaknade 6 någonting och skulle till skolan, men såklart cp i huvudet som jag är kunde jag inte. Fråga inte varför det är jävligt personligt som jag bara snackar med mina närmaste med ! :)
Sen iallafall somnade jag och sen så hörde jag att någon ropade efter mig så jag gick ner och såg Amanda, Sandra och Linda stå där. Vi pratade lite om våran barngrupp som kommer vara på tisdagar som jag har sagt.
Sen gick iallafall amanda hem och vi började snacka om hur jag skulle komma till skolan, och då kom det hära "kontraktet"

[Klicka så ser ni] Haha man bara WTFK ? xD Va tvungen att ta foto på den och lägga ut den;)

Imorgon ska jag "jobba" lite med MIN musik, jag har inte skrivit låtar på länge faktiskt.
Love ya
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0