Bålsta

Nu sitter jag i bålsta hos min mormor själv vid datan och är jätte trött och har ont i huvudet.
Det blev ingen grönan för mig idag vilket var synd kom jag på nu eftersom jag kommer inte få så många tillfällen att åka dit så.. det va synd!

Vad ska man skriva för att få allting lite mer intressantare? Det är inget intressant direkt att berätta om idag. Förlåt, sista av sommaren ska jag göra nånting som att t.ex åka bort och bada eller åka och kolla på nya saker och ta foto på det.
Ursäkta för min och Amandas frågesak igår haha vi var så trötta!

hoppas ni andra inte har en lika jobbig dag som jag iallafall, för tro mig jag har det jävligt jobbigt just nu ;)

Love ya
Lillyjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0