Uppe på vinden

Idag fick jag nåt konstigt i huvudet och ville upp på vinden. Vendela är typ jätte rädd för våran vind, jag va det förut men nu för tiden så blir jag inte så lätt rädd! :S jätte konstigt för förut så kunde jag inte ens gå ner för trappan själv på kvällen och nu går jag ner utan att tända några lampor..
jag tror på spöken och allt det där och jag kollade mig omkring när jag kom upp på vinden, det finns jätte konstiga saker där som inte ens är vårat. Jag satt där uppe själv och bara tänk om nån är bakom mig nu, fast än jag tänkte så så blev jag inte rädd.
Saw 2 va inte ens läskig!



Det är lätt att ramla ner! :D
Det här hittade jag:



Hittade massor med gamla brev!






Sen vare många mer som jag inte orkade ta foto på! hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0