spöken!?

shit..
jag gick och borstade tänderna eftersom jag måste sova nu hehe och så hörde jag nåt som lät som " nejson..." haha asså namnet min kusin brukar kalla mig och hon sover över här idag och hon sover så jag bara fan väckte jag henne nu? så går jag ut ur toaletten och tror att jag ska se henne utanför men det gör jag inte så jag går till vardagsrummet och ser henne sova :|
nu undrar jag bara vad det va som sa nejson... det lät exakt så fast lite som om nån viskade.
ska väcka henne nu för att gå till mitt rum.
har varit med om så jävla många sånadär saker så hur skulle jag inte kunna tro på spöken?
Som en gång när Vendela hade en pojkvän typ förra året så såg jag vendela gå ner för trappan med en kille med vit t-shirt. Så jag gick ner efter ett tag.
Linnea: Var christopher här nyss?
Vendela: Va nej?
Linnea: Men vem va han i vit t-shirt då?
Vendela: Uh, vem??
Linnea: Han du gick ner i trappan med!
Vendela: Linnea ingen va här?
Så blev vi jätte rädda haha. Jag lovar att jag såg någon gå ner med henne jag har till och med bilden kvar i huvudet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0