sommar träning.

Hade lov träning idag med några nya gymnaster som ska börja hos oss. 22 år va allihopa, kände mig som ett litet barn! Men det gick väl bra..
Vi kommer nog träna lite då och då på sommaren, det är nice! fast det blir så jävla varmt i hallen -.-
14 juli åker jag till Turkiet! YES! jag har nu bestämt mig för att älska turkiet, för det här året ska vi göra massor med konstiga saker hoppas jag? Ska ta miljarder med foton och lägga ut på bloggen varenda dag.
Sen på fredag ska vendolla ha fest och jag fick tydligen va med konstigt nog, hon brukar alltid vilja ha ut mig ur huset varje gång hon har nåt ;) men nice, ska förstöra lite bara sen ska jag sova hos kusinen på kvällen.

drömde att jag åkte inlines :( DET ÄR SÅ KUL! jag ägde på det när jag va liten, tänk om jag hade fortsatt, hade blivit värsta mästaren yao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0