Oh fuck

Det här är inte hur bloggen kommer se ut sen..

klockan är 5 nu när jag skriver det här och det är för att jag brukar dansa på nätterna så, ja.
på onsdag ska jag till centrum för att köpa present till min storasyster och Kajsa min kusin! fast jag har ingen aning om vafan man kan köpa till dom..! visst dom säger kläder,smycken och smink. uhm smink sure det är liksom bara köpa nån foundation eller nåt men det är ju tråkigt :/ kläder, vad för kläder? smycken, okej låt mig inte börja på smycken x)

Ska försöka hitta kläder till mig själv också eftersom vendela har sin mottagning på torsdag och jag använder inte klänning, kjol, tights (förutom på gymnastiken) och sånt där flickigt så det kommer bli svårt -.- önska mig (och sandra) lycka till hahahh.

På kvällen ska jag till min kusin för hon har nån tjejmiddag ;) därför ska jag köpa nåt till henne också. oh fuck jag kommer aldrig hitta nåt till dom.


Vendolla är så cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0