Mörk röst

Jag tänkte på en sak..
Min röst har blivit mörkare typ, jag kollade på gamla filmer och hörde det. Nu när jag sjunger kan jag inte ta dom höga tonerna längre? Jag sjöng liksom min egna låt och bara shit hur fan kunde jag sjunga så högt!?
Nu när jag är sjuk låter min röst fan som en mansröst hahhaha jag börjar as garva varje gång jag pratar fast det gör ont att skratta :(

okej. ett blablablaigt inlägg som vanligt! huuuuuuuuuvuuuud gå över nuuu! alla håller tummarna för att jag ska bli frisk ok? tack

Ha en bra dag, för det kommer INTE jag :)
och ring mig förresten inte heller, vill inte att nån ska höra min röst och det gör jätte ont att säga ett enda ord :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0