håller mig aldrig till en sak

Wow, det va många besökare jag fick när jag öppnade bloggen! haha wfk?
Seriöst så tror jag inte jag kommer hitta nåt imorgon som jag kommer vilja ha på mig. Den enda affären jag gillar är junkyard.se dom har precis de kläder jag letar efter!

Va hos en kompis idag, äh vi spelade tv spel och töntade oss.. lugnt och skönt.. lät som en tant..

jag kom på att jag suger på att rita. för när jag ritar så kommer jag aldrig på nåt och ritar nån ful gubbe och säger att den liknar min kompis? eller så kastar jag den i paperskorgen och blir sur hehe.

min mamma vill inte köpa dricka till mig så jag har fått dricka vatten i en vecka nu! Asså inte alkohol ni som nu trodde det, jag håller mig borta från det så länge jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0