facebook vill inte lämna mig..

Om man tar bort ett konto ska det gå bort eller hur!? så jag skulle kolla om det verkligen gick bort, så bara nehe nu är kontot tillbaka för du loggade in :) -.-
får väl ha dumma facebook då som jag inte fattar ett skit av FORTFARANDE! hahaha är man seg så..
visst man blir "taggad" på bilder man inte ens vill bli taggad på och sånt. Skit nice.

okej ska sluta klaga på facebook nu och gå och lägga mig. styrkan gick jätte bra nu har jag gjort 100 armhävningar och 100 situps, sen började jag spela lite fotboll helt plötsligt x) jag e rolig. ska göra allt det där varje kväll så får vi se vad det blir i framtiden haha.

bilden är typ 1 år gammal.. gud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0