Saknar inte dig

Såg på min kompis blogg att hon saknar våran "gamla" vän. Tyvärr är jag väl "naiv" och saknar inte henne, men jag kanske inte hade lika stark vänskap med henne som dom två hade? Jag saknar inte folk som snackar skit om mig och min familj, nej tyvärr. Fan vad sur jag låter när jag ska vara seriös ;)
Jag förstår inte varför hon blev ledsen när jag inte ville vara hennes vän, för vi va inte det innan allt hände. 
Jag bestämde mig för att inte skriva nåt på internet eftersom det är bara löjligt och jag brydde mig inte om det som hände. Folk försökte få mig att få skuldkänslor över vad jag "sa" och fan vad löjligt, hon är över det på en vecka liksom. Mrs happy face. Eller jag vet väl inte vad hon känner på riktigt, men det är vad jag tror. 

Vi kommer aldrig bli vänner igen.

Kalla mig okänslig,
men jag vill inte det.
Jag saknar inte minnerna.
När jag tänker på det så blir jag bara arg..
Hur kunde jag gå på allt skit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0