Skriver av mig..

Tycker vissa bloggare är så opersonliga, försöker skriva så proffsigt och bra som möjligt. Det blir bara tråkigt tycker jag! Man ska skriva med sin egna personlighet. Det behöver inte vara massor av smilisar efter varje mening eller sånt men asså inte försöka skriva så komplicerat och vuxet om ni förstår vad jag menar?
Kanske för att jag är väldigt barnslig som jag tycker så. Mina kompisar säger alltid att jag aldrig kan prata vuxet eller om seriösa saker men det är fan sån jag är? Och tänker jag ändra mig för att dom säger så? Nej! Jag tänker nu vara ännu barnsligare, BAJS! KATTUNGAR! RUMPA! KÖTT!
Gillar folk som kan visa att dom inte är så vuxna hela tiden. Vuxna är tråkiga därför hatar jag att prata med dom + att vissa vuxna respekterar inte mig för dom ser mig som ett barn. Mammor älskar mig dock haha!
Föressten så kan inte mina kompisar vara runt mig utan att bli lite barnslig och skratta med mig. Ibland kommer dom på sig själva och bara " det där va inte kul! " ;) sure..

Föressten så har jag inte börjat med mina nya låtar än haha, eller jo jag har skrivit en av dom men pappa håller just nu på med ett album eller nåt så jag får vänta lite till! Medans kan jag skriva klart alla låtar.
Förut hatade jag att skriva låtar och tyckte bara det va jobbigt och svårt, men nu har jag lärt mig mer engelska och hur man skriver låtar så nu är det skit kul :)

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0