She gets what she wants and she breaks what she gets

Get out while you can or she'll tear you to pieces

Om jag inte hade varit så trött och bränd så skulle jag velat vara ute längre, men eftersom jag är trött och bränd så åkte vi alla hem. Okej inte bara för mig då men iallafall..
köpte tre t-shirtar idag, fick en gratis :S och det va inte ens ta 3 betala för 2 eller nåt.
Va först och åt på en resturang och åt våran favorit mat, sen åkte vi till bodrum och åt igen haha ;) fast fick inte i mig nåt bara typ 3 pizza bitar som va tre cm långa..
Idag har inte varit den roligaste dagen, det va jätte jobbigt att gå runt med massa människor helt död och svättig! Mina skor är inte bättre, har convers eftersom jag glömde mina andra skor och jag har bränt fötterna. Oh gud vad obekvämt det vaaaaaaaa!
hoppas det blir roligare imorgon, har inte fått vara med Kajsa så mycke heller förutom när vi typ äter.
Juste hahahha, Kajsa skulle gå på toa så står jag och väntar utanför. Så kommer det in en blond tjej och tar en pappersbit och tvättar handfatet, jag bara ok... så kastar hon det och ställer sig helt tyst och väntar. Jag bara awkwaaaaaaaard ...

Våran kameras batteri tog slut så vi fick ta med filmkameran, inte så bra kvalite men imorgon tar jag system kameran!


Okej.. vill inte lägga in mer, det va väldigt dåliga kort

Godnatt för det kommer iallafall jag ha ;););) HAHA skoja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0