I'm back!

äntligen hemma! haha. Resan blev tråkig i slutet och jag ville bara hem.
kom hem igentligen i förrigår, men har inte orkat skriva nåt.
Ska ladda över lite drogade filmer från min mobil och kanske visa här.. om jag vågar..

Idag iallafall ska Sandra komma senare och få pengar och sånt för att hon passade våra katter medans vi va i Turkiet. Pappa håller på med en låt till mig nu och vi ska göra 10 nya låtar, dom kommer vara så jävla bra! Om jag blir klar med den första låten idag kanske ni får höra den på myspace imorgon redan! Hurraaay!!
Måste typ upp från sängen nu, fuck. haha.

Bilder från igår, se hur jävla fult och ljust mitt hår är! Måste färga igen -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0