I love you forever, forever is over.

The day is over.
Jag solade lite, vaknade 2 och fick sola själv -.- haha mobbad eller vad?
Sen fick jag fixa mig precis efter och gå och äta, det är typ det enda jag har gjort idag faktiskt! Men imorgon blir det spännande med badbåten,woho! jag har saknat den. Förra året kunde vi inte för pappa blev sjuk men den här gången ska vi åka! mamma ska inte med eftersom leo inte kan följa med, tänk om han skulle ramla över liksom? då hade han försvunnit.. plus att mamma e rädd för båtar..

Här är bilder från igår, idag och nån annan dag!


igår, skulle härma Vendela när hon tar foton.. hehe!

Jag och Kajsa. Jag vet faktiskt inte vad fan jag håller på med :P

Haha, ugly men typ enda bilden på mig och Vendela.

från idag. :D
Tagna med Vendelas mobil.

Måste gå och lägga mig snart eftersom jag måste upp 10 imorgon..!?
Godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0