Got-aaa fight, stay out all night.

ooooch vet ni vad jag bestämde mig för mellan att fixa mig eller att sova??
BOM BOM BOM..
inget av det!
Jag latar mig framför datan eftersom jag inte kan vara framför den så ofta nu.

Tydligen är det samma ägare som förra året på våran favorit resturang, Haha. Fan att Sara inte är här nu, hennes pojkvän saknar nog henne haha..

På kvällen ska vi till en bar och jag och Kajsa ska sjunga karaoke! HAHA skoja.. kajsa sa glöm det ;) hahah. Nä men tydligen finns det studsmattor här nånstanns som mamma hittade (såklart) och vi ska typ gå dit när det blir lite mörkare. Så måste jag köpa finnmedel eller hur det stavas,, asså jag får nästan aldrig finnar så just när jag kommer till turkiet så bara TADA! .,.



Det jag åt idag haha. mmmmmm

Kommentarer
Postat av: Adde the monkey man

KOM HEEEEEM COOOOOOOOOOOOOOOOOKIE ! :O :O :O

2010-07-15 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0