Framme i Turkiet!

hurray, nu är vi framme! okej vi har varit det i typ 3 timmar men jag fick nyss tag på internet.
sitter här på hotellet och har nyss varit ute och ätit. Träffade " hela " Släkten + lite till. Haha.
Hatar by the way att flyga för jag får så jävla ont i mina öron, känns som om hela huvudet ska sprängas och det är inte en skön känsla faktiskt!
Hela min familj (utom jag) är rädd för att flyga så det va ju kul att åka med dom ;) haha skoja.. inte..




Leo fick en klubba :) vet inte vad som hände med den :S



Ska äta. Kolla föressten vad vit jag ser ut nu.. NOT FUNNIII!



Vendela och Kajsa verkar ha ett konstigt samtal.. eller nåt.

Jag fick minska den sista eftersom det tar såå jävla lång tid att ladda över! Men det fanns inga bra bilder från idag, imorgon kommer det nog bättre :)

DET ÄR SÅ JÄVLA VARMT HÄR! om ni tror att ni har det varmt i Sverige så ska ni bara känna här. På kvällen är det typ likavarmt som på dagen i sverige förutom sol dårå.

Nu ska jag sova,, har mycke att göra imorgon... hehe sola och bada...

Goodnight my lovers. Haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0