Din tröja?

Heey. Nu ligger jag i sängen och jag måste sova! fan också..
Idag har det varit dåligt väder, vilket fick mig att hålla mig inne mesta av dagen. Fast jag gick ut ett tag för att det va ganska bra väder att vara ute i ett tag bara.

Jag har fått en ny tröja av Vendela haha den va rolig med ett kinesiskt får på :D
Sen hittade jag en tröja jag inte vet vems den är.. men om nån inte vet vart sin tröja är så är den väl hos mig :S jag hatar att ha kompisars kläder hos mig jag vill bara lämna tillbaka dom på direkten! Fast nu vet jag ju inte vems det är så.. aja smsa eller nåt om du tror det är din tröja ;) haha. Oj juste den är svart lite kortärmad och står nåt på den med silver bokstäver, kommer inte ihåg vad och orkar inte gå och kolla (tjej modell).

Nu måste jag sova för jag börjar få ont i nacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0