Coke, Coke, Coke .. yes please :)

Sitter och dricker cola för 1000 gången idag, det är det enda jag dricker här ;)
kajsa gick för typ en timma sen, så lyssnar på massor med bra musik och chillar. Idag har varit lugnt, fick sova ganska länge sen gick jag ner till poolen ett tag och solade ryggen, blev typ ingen färg eftersom jag är försiktig och har 30 nu. Sen fixade jag mig och vi åkte ner till havet och åt middag med allihopa verkligen haha!
Maten va sådär..
Kajsa åkte hem med oss till hotellet och vi satt med våra datorer och lyssnade på musik såklart :) Jag är en jävla musik nörd.
Nu är jag själv i hotell rummet för syrran är i bodrum med hennes kompis. Ska gå och knacka på dörrar och prata turkiska med några, MERHABA! ;D vet inte ens om man stavar så..

Bilder från today babey




HAHAHA, min fot har svullnat! Det gör jävligt ont men det ser så roligt ut..;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0