Bränd

Hellö!
Kom hem nyss från fuego (en resturang), jag mamma och pappa gick tidigare eftersom dom har leo och jag har bränt mig så JÄVLA mycke. Jag tog foto men jag vill inte visa det i bloggen, för lite kläder.. hahah
Glömde som vanligt att smörja in smal låren och fötterna, så fatta hur ont jag har nu! :/ Magen är inte direkt bättre.
fick frågor hela dagen " har du bränt dig nåt då? " jag bara " mhm, överallt! "
också glömde jag sola ryggen så den är vit medans framsidan är brun, yey! -.-
Nu är jag ensam i hotell rummet, jag delar med vendela själv så.. toan är skit sceary..
Men jag har skrattat mycke idag och har haft roligt så det är helt klart värt det. Fast nu måste jag sola ryggen BARA imorgon.
Åh juste vi ska åka till bodrum nån dag i veckan. För att 2003 tog jag och mina kusiner en bild vid en speciell plats så nu ska vi göra det igen och stå på exakt samma ställe :)

Jag mår lite illa nu, hoppas jag bara inte har fått solsting! Nej det tror jag inte.
Här kommer bilder, men bara några för Vendela har kameran.

Utsikten från Resturangen


kläderna jag hade på mig. ops tog inte med så många! Ursäkta håret tog nyss av mig kepsen precis innan..


No make up here isn't there?


Leo har börjat hålla handen med alla, öhhh han har mosat min! har skit ont i den nu x)

 
öhhhhhhhhh.....

alla bilder tagna med mobilen.
filmer kommer efter turkiet eftersom det funkar inte med youtube här.

goodnight. ska lyssna på lite musicaaaaaaa nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0